הקשר בין תזונה לבריאות הגוף אצל נשים

השפעות התזונה על בריאות הגוף אינן ניתנות להכחשה והקשר בין תזונה לבריאות הגוף אצל נשים הוא קשר חשוב.

תזונה בריאה יכולה להגביר את מצב הרוח שלך, להילחם בעייפות, להגן על העצמות ולשמור על מראה עור זוהר.

תזונה חשובה לבריאות של כולם, אך חשובה במיוחד לנשים. נשים צריכות לוודא שהן מקבלות מספיק חומרים מזינים מהתזונה שלהן, כי יש להן סיכון גבוה יותר למחסור בהשוואה לגברים. למעשה, נשים רבות אינן מקבלות את צריכת הסידן היומית המומלצת לבריאות העצם או את צריכת ויטמין D המומלצת לבריאות הגוף הכללית!

הגוף שלנו מורכב מאיברים, שרירים ורקמות אחרות. כל החלקים הללו פועלים יחד כדי ליצור מערכת שעוזרת לנו לנהל חיים בריאים.

הקשר בין תזונה ובריאות הגוף אצל נשים הוא מורכב. נשים נוטות לסבול מהפרעות אכילה יותר מאשר גברים. עם זאת, הסיבות הבסיסיות שונות עבור שני המינים.

תזונה נכונה חיונית לבריאות הגוף. נשים צריכות לשים דגש על אכילה בריאה ופעילות גופנית סדירה.

נשים רבות מאמינות שהן יכולות לדלג על ארוחות כל עוד הן שותות הרבה מים ומיץ, אבל זה לא מומלץ. עדיף לאכול בריא ומאוזן, אבל כדי לשמור על אורח חיים בריא חשוב להקפיד על מה שאוכלים.

על מנת להגיע למשקל גוף בריא, אנשים צריכים לשים לב למה שהם אוכלים ושותים ולוודא שהתזונה שלהם מאוזנת עם פעילות גופנית.

בריאותן של נשים לא מושפעת רק מהגנטיקה שלהן, אלא גם מהאופן שבו הן דואגות לגוף שלהן, או למה שהן אוכלות.

חלק מההנחיות התזונתיות שיסייעו לנשים לשמור על גוף בריא הן הגברת צריכת הסיבים, הפחתת שומנים רוויים וצריכת מזון מעובד, והשנת שינה מספקת.

יותר ויותר מחקרים מראים שאופן ביצועי הגוף תלוי ברמתו התזונתית, כלומר תזונה יכולה למנוע המון מחלות אצל נשים כמו למשל אנדומטריוזיס.

למידע נוסף על אנדומטריוזיס סימפטומים וטיפול.

נשים הן הראשונות שהושפעו מדאגות בריאותיות מהעדר תזונה נכונה. השמנת יתר היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שעומדות בפני נשים ויש צורך לטפל בה.

הקשר בין תזונה לבריאות הגוף אצל נשים שנוי במחלוקת – יש אנשים שמאמינים (בצורה כזו או אחרת) שזה לא מאוד חשוב.

חשוב לנו, כאנשי מקצוע, להבין כיצד אנו יכולים לעזור ללקוחותינו לנווט בנושא המורכב הזה של מהו אורח חיים בריא עבורם ומה לא.

נשים, במיוחד אלו בהריון או רוצות להרות, צריכות להיות מודעות לבריאות הגוף שלהן. רופאים ממליצים לנשים לצרוך בעיקר מזון מהצומח ולהמעיט במזון מעובד.

למרות שהקשר בין תזונה לבריאות הגוף התגלה כבר במשך עשרות שנים, יש מחקר מוגבל לגביו ביחס לבריאות הרבייה של נשים. עם זאת, ישנן עדויות נוספות המצביעות על כך שתזונה לקויה משפיעה על הסיכון של אישה לסרטן השחלות – הסוג הנפוץ ביותר של סרטן בקרב נשים.

צריכת החלבון נקשרה גם למחזור הווסת של האישה ולכאבי מחזור. מחקר הראה שתזונה דלת חלבון שיפרה את תסמיני הווסת עבור חולות עם אנדומטריוזיס על ידי שיפור זרימת הדם והפחתת הדלקת באיברי האגן שלהן.

מחקרים הראו שתזונה ובריאות הגוף קשורות לבריאות נפשית. זה הוביל אנשים רבים להתחיל לכלול יותר חלבון מן החי בתזונה שלהם כדי לשפר את מצב הרוח ורמות האנרגיה שלהם.

עם זאת, יש טרנד חדש של דיאטות ללא דגנים עשירות בשומן ודלות בפחמימות. דיאטות אלו נחשבות בעלות השפעה חיובית על אובדן זיכרון בגיל מבוגר.

היו הרבה דיונים סביב תפקידו של מזון בבריאות הנפש, עם כמה אנשים הטוענים שחלבון מן החי יכול להיות המפתח לשיפור מצב הרוח ולהגברת רמות האנרגיה".

לתזונה תפקיד חשוב בבריאות הכללית של האישה. זה קשור לרווחת הגוף והנפש שלהם.

ישנן סיבות רבות מדוע נשים צריכות להשקיע בתזונה שלהן, לא רק בגלל שהן חייבות, אלא בגלל שזו דרך פשוטה להרגיש טוב יותר.

המחקר מצא שנשים שאוכלות יותר פירות וירקות נמצאות בסיכון נמוך יותר לפתח סוגי סרטן מסוימים כמו סרטן השד.

לסיכום

הקשר בין תזונה לבריאות הגוף אצל נשים הוא עובדה ידועה, אבל קשה לדעת מה טוב לך ומה לא. הדרך הטובה ביותר לקבל את הידע הזה היא על ידי התייעצות עם דיאטנית.

כמות המידע שאנו צריכים על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי הבריאות והתזונה שלנו היא עצומה. אבל אם הייתה לנו גישה לאנשי מקצוע שיוכלו לספק עצות לגבי מידת בריאה של התזונה שלנו, היינו יכולים לעשות בחירות בריאות יותר עבור עצמנו.

למידע נוסף על דיקור סיני לפוריות

Picture of יגאל ישראלי

יגאל ישראלי

"אנחנו מה שאנחנו אוכלים." כך אומר המשפט המפורסם.
הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בקשר בין אוכל לבריאות, ואפילו יופי.אבל עדיין רב הנסתר על הגלוי...
אז תתכוננו לגלות כמה דברים חדשים.

מזון לגוף

"אנחנו מה שאנחנו אוכלים." כך אומר המשפט המפורסם.

הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בקשר בין אוכל לבריאות, ואפילו יופי.אבל עדיין רב הנסתר על הגלוי…

אז תתכוננו לגלות כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות