תרופות סבתא לטיפול בברכיים

תרופות סבתא לטיפול בברכיים

טיפול תרופתי לדלקת פרקים הוא אפשרות טיפול ותיקה. בשנים האחרונות פותחו תרופות חדשות רבות שניתן להשתמש בהן יחד עם הישנות כדי לשלוט טוב יותר בתסמינים שלך. במדינות רבות, נפוץ שאנשים פונים לייעוץ רפואי אצל קשישים, שכן מאמינים שיש להם מאגר עצום של ידע על רפואה מסורתית. בניגריה, כמה זקנים בעלי מומחיות ברפואה מסורתית מונו כעובדי בריאות קהילתיים שם הם משמשים גשר בין תרופות מערביות למקומיות. במדינות רבות באפריקה, אנשים מאמינים שהתרופה של סבתא לכל מחלה היא התרופה. אמונה זו הובילה לנטייה של דורות מבוגרים לחפש אחר התרופות המסורתיות שלהם בכל העולם. רפואה לטיפול בברכיים היא נושא חם בתחום הרפואי.

תרופת סבתא היא אחת התרופות הפופולריות מאוד בשימוש על ידי אנשים עם כאבי פרקים. מפרק הברך הוא אחד המפרקים המסובכים ביותר בגוף האדם. תרופה לטיפול בברך ניתנת בדרך כלל בצורה פומית, אך לפעמים היא עשויה להינתן גם באמצעות זריקות. תרופת סבתא לטיפול בברך עדיין נמצאת בשימוש נרחב. מחקרים רפואים הוכיחו שלתרופה זו יש השפעות משמעותיות על הטיפול בדלקת מפרקים בברך. תרופת סבתא היא תרופה ביתית לטיפול בברכיים. דבר זה מאוד פופולרי בכל העולם. תרופת סבתא לטיפול בברך היא תרופה עממית שעברה מעת לעת והיא מטפלת בחולה בחום, דלקות פרקים וכאבים נוספים במפרקים. נראה כי התרופה העממית הזו באמת יעילה מכיוון שהיא מכילה חומרים מזינים רבים כמו ג'ינג'ר, שומשום, חומץ, דבש ושום.

טיפים שונים להקלת כאב הברכיים

כולנו חווים כאבי ברכיים מעת לעת, ולמרות שישנן מספר דרכים להקל על הכאב, אולי אינך יודע שאחת התרופות של סבתא שלך היא למעשה תרופה. כורכום הוא עשב נוגד חמצון ואנטי דלקתי שנמצא בשימוש בהודו במשך מאות שנים כדי לעזור לכאבי פרקים ושרירים, וניתן לשלב אותו עם עשבי תיבול אחרים כמו שורש ג'ינג'ר או פלפל שחור להקלה נוספת. כמובן שקיימים טיפולים אחרים, המאופיינים כמקצועיים יותר מתקופות סבתא אך לעיתים תרופות אלה הם כל מה שתצטרך. אנשים עם דלקת פרקים פונים לרוב לתרופה של סבתא שלהם להקלה. מחקר חדש מצא ששילוב של חומץ תפוחים, דבש ומולסה שחורה עשוי להיות יעיל באותה מידה בהקלה על כאבי ברכיים כמו איבופרופן.

טיפול בברך הוא תהליך מסובך יותר ממה שהוא נראה. במידה ותרופות טבעיות אלה לא יעבדו, ייתכן שהמטופל יצטרך לעבור פיזיותרפיה, זריקות וניתוח בהתאם לחומרת הפציעה. פיזיותרפיה: בכל הנוגע לפיזיותרפיה, ישנם תרגילים וטיפולים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם בהתאם למצב המטופל ולהעדפותיו. מפגשי הפיזיותרפיה יהיו מותאמים למה שהכי טוב למטופל והם יימשכו כ-3 שבועות. זריקות: זריקות משמשות כתוכנית טיפול למקרים מתונים של דלקת פרקים או דלקת בברך אם שיטות אחרות אינן עובדות מספיק טוב. ישנם שלושה סוגים שונים של הזרקות שניתן לבצע: קורטיקוסטרואידים, חומצה היאלורונית וכונדרואיטין סולפט. במקרה של דלקת פרקים, ישנם מספר טיפולים שיכולים להיות שימושיים בטיפול בכאב ודלקת הנגרמים מהמצב. טיפולים אלה עשויים לכלול תרופות ללא מרשם, תרופות מרשם וזריקות. תרופת הסבתא מורכבת מדבש, כורכום וג'ינג'ר. תערובת זו תסייע בטיפול בכאבי הברכיים. לדבש תכונות משככות כאבים שיכולות לשמש לטיפול בכאב קל עד בינוני.

כורכום מסייע בהקלה על דלקות וג'ינג'ר מסייע בהפחתת הכאב הנגרם מדלקת פרקים. דבש שימש במשך מאות שנים כדי לעזור במצבים רבים. זוהי אחת התרופות הטבעיות השימושיות ביותר שאנשים מצאו שפועלות להקלה על כאבים ודלקות. יש אנשים שמשתמשים בו במקום תרופות שנקבעו על ידי הרופא או שהם משתמשים בו בשילוב איתם. הוא משמש גם כחומר משלשל עדין, מכייח, מרכך כאב גרון, מדכא שיעול ועזר לשינה. בנוסף, מים לא רק נהדרים לשתייה אלא גם לשיכוך כאבים! אם אתה חווה כל סוג של כאבי שרירים או גוף כרוניים, שתה מספיק מים לאורך היום כדי להישאר עם לחות.

 

Picture of יגאל ישראלי

יגאל ישראלי

"אנחנו מה שאנחנו אוכלים." כך אומר המשפט המפורסם.
הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בקשר בין אוכל לבריאות, ואפילו יופי.אבל עדיין רב הנסתר על הגלוי...
אז תתכוננו לגלות כמה דברים חדשים.

מזון לגוף

"אנחנו מה שאנחנו אוכלים." כך אומר המשפט המפורסם.

הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בקשר בין אוכל לבריאות, ואפילו יופי.אבל עדיין רב הנסתר על הגלוי…

אז תתכוננו לגלות כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות